The type of guy..

Heeey sugar-bites..
Imårrn är det Fredag igen, gäälet kort vecka.
Den har flugit förbi oss på ett endaste litet kick!!

Jag ha dushat och ätit en skål med lax-pytt.
Svin god pytt.
Färdig på påse asså, så värmer man den med lite creme fraiche & en klick senap i...
Åh det var längesen jag åt det..

Jag ser fram emot en lugn helg nu.
Bara mysa.
- Ja tack, det tar vi.
(Jag & Syrris säger ofta 'Ja tack' och 'Det tar vi' haha)
Det är ett litet internt skoj vi kör, för ibland, eller ganska ofta så händer det att kunder svarar just så när man säger summan av det dom handlar i kassan...
Ex. Jag säger
- 199:- kr då...
- Ja tack.. Det tar vi..
Haha som att man gav dom ett bud... Vi skrattar iaf :))

Nu är det snart helg, och efter helgen så är det Måndag och bara två veckor kvar till flytt.
Då är det lagom att börja packa.
Jag ska nog börja packa ner mitt porsln och sånt nästa vecka..
Det längtar jag efter..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vet du var man kan köpa ett par röda jeans leggings? :) Gillar din blogg !

2009-04-17 @ 07:33:20
Postat av: Kristina

Hej däär, tackar tackar så hemskt mkt - vad glad jag blir :))

Jag köpte mina på VILA butiken.

Finns på veromoda också :))

2009-04-17 @ 19:59:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :D Tack så jätte mycket! Har letat som en idiot men nu vet jag iaf var jag ska leta. Sen tänkte jag vara jobbig med en fråga till.. jo, om du skulle ´kunna berätta hur du gör med ditt löshår? Hur du sätter i det, hur stora "tränsen" är, och hur du döljer dom när du har utsläppt? Har sett dig när du jobbat på Holmlunds och har alltid tyckt du haft håret så fint :)

2009-04-18 @ 08:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0