Två-dagars

Måste börja med att be om ursäkt för att jag plötsligt dog igår, när jag tänkte återkomma.
Men det var inte JAG som dog, utan mitt internet..


Min dag vart underbar.
Jag fick min pizza med oxfilé & bea..
Då fick jag även nya krafter och kunde fortsatta med flyttstädningen.
Oj vad tom det vart..
Nu känns det att det är nära.
Kartongerna står här och viskar till mig hela tiden..
 '' Snaart drar vi '' .
Det känns bra.

Sen kom iaf. mamii hit mot kvällen.
Tro på faan!
Mus-besök IGEN hos min Mamma.
Och nu bor inte hon på en ladugård precis.. Hon bor fan i en lägenhet i staaan.
Stackarn, så hon sov här två nätter.
Vi åt godis och ba mös. Möös haha...

Idag är det löning och jag har fått shoppa av mig lite :D
Men inte onödigt mkt. Jag ska visa sen.
Men jag orkar inte ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0