Halv mkt. sol & två as-ägiga filmer

Lördagen var alltså värd..
Var inte särskillt packad, så jag drog mig upp i tid igårmorse.
Cyklade hem till Mamii.
Och där var mina finissar till syster-barn.

Viktor & Wilma <3
Jag kom lagom till frukosten där, mys!
Sen tog vi en promenix hem till Kajsa.
Vi tittade på Mamma mu, skiit härlig film.
Big-Sister Maria kom och det vart söndags-fika :))

Tyväääär så var det INTE stek-sol igår.
Något man nästan tagit för givet att det skulle va.
Jag spenderade hela söndagen hemma hos Syster.
Vå käkade MAX mat och såg 'Rally brudar'.
AS-ÄGIG film.

(Haha en kommentar Wilmis slängde ur sig, As-ägig film, haha dom snappar upp ord dom små söta)
En film i typisk 50-tal (?) s. anda eller var det är.
Tjejerna har dom där frisyrerna, kjolarna, hänger vid dansen och raggar-bilarna.
Jag älskar'e!!

SEEN... Så tittade faktist solen fram så jag & Syrris tog en promenad till Gränby Centrum.
Gick där och strosade rätt länge.
Köpte med oss mat och gick hem och gjorde sallad..
Skön Söndag.
Allt var bra.
Jag bangade på häng med grabbarna, men dom bangade faktist på häng hemma hos mig också såå...
It's even..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0