Dunjacka eller linne?

Okey, som vanligt så blir det torrt här på min blogg på helgerna...
- I'm so, so sorriii for that.
Men nu e jag här :D

Jag tar det från början, så det blir väl mkt. på en gång nu meen...
I Lördags vare full rulle. Så vare!
Solen skeeen ju och VÄRMDE!
Halva Uppsala trodde nog nästan att den svenska sommar'n var här.
Folk gick i shorts & linnen.
Seriously..
Och visst kan man göra det. Fryser man inte så är det ju skit skönt för dom.
Det är alltid lika roligt i den här övergångsperioden.
Vissa slänger av sig kläderna direkt och en del andra tar inte av sig nånting, utan går runt där i sina stora jackor.
Dunjacka eller Linne..? Det var frågan det..
Nej men dit jag ville komma var ju att hela Uppsala vart ju såklart fest-sugna av detta väder.
Så även vi.
Hojjade hem i solen hem till mig.
Partystyrsel på plats... Vi skulle ta bussen ut till Sävja & Fridis.
Vart lite stress som fick mig att tro att jag kunde visa mina löparskills... Även i 15 cm heels.
Något jag inte briljerade med haha.
Jag ramla... Och slog hål på strumpbyxorna och knät som börja blöda..
Crap, it hurted!
Meen vi fixade're när vi kommit på plats.
Våran underbara blondie hade fixat värsta snacks-bordet med skit mkt. goda grejjer.
Färsk annanas, physallis, kiwi & annan frukt haha, kladdkaka, kex & massa ostar.
Åh va gott det va :D
Och folket droppade in.

Sen bar det av ner på stan.
Till Birger.
Där det till en början var jävligt glest med folk och musiken höll INTE måttet.
Inte på stira golvet iaf..
Folket tilltog men musiken klingade i otakt enligt mig.
Vi slängde in handduken närmare 02.30 och körde  en Donken istället.
Fett gott.
Somnade fett skönt den natten...

Tack Finissar.
Vi körde ju :D








Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag älskar det här.. härliga bilder på härliga tjejer :) Och solen lyser idag också på oss!

2009-04-06 @ 09:39:17
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag älskar det också :D

2009-04-06 @ 10:02:18
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0