Vettuuu

Onsdagmorgon.
Detta innebär att det bara är en vecka kvar av min tid i denna lägenhet.
Sen är den över.
Då har jag gjort mitt här.
Det har hänt mkt. här under detta år.. Minsann.

Jag ska nog släpa hem lite kartonger från jobbet idag och börja packa.
Tror jag var ledig imårrn också.
Så då ska jag packa :D
Syster började igår.
Jag vart så avis när jag läste om 'Flyttkartonger & Pizza'.
Så vill jag också ha det.

Idag blir det ris & stark kykling-grej till lunch.
Jag gjorde full sats så det blev matlådor. Det gillar jag..
... Vettu... Haha ( Med lite lugnt, finskt uttal.. Vettuu )

Nu ska jag ladda min mp3 så den orkar en hel dag på jobbet.
Det är så skönt med ny musik.
Jag har slängt ihop en skön mix av sånt jag gjärna jobbar till.
ALLA nya låtar som spelas just nu haha... Blandat med gamla klassiker.
Både svenska som Uggla, Gyllene tider, Roxette & utländska som Status Que & Beatled :D
Filmdängor från Grease osv.
I love it.

Nu ska jag fortsätta mitt morgonstök.
(Igår morse så var jag skit duktig, städade och fejjade..)
Åh det är så städat här :D
Nu ska jag fia mig själv :D
Hej så längeee

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sweet jag kirrar min matlåda nu.. Chikky bitts och starksås jag också vettuh ;) Nästan samma då!

2009-04-22 @ 08:40:36
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Nästan samma.

Starkt med kykling.

Och tillbehöret : RIS.

Skit likt :D

2009-04-22 @ 09:05:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Mitt va inte så gott.. haha tur att man hade efterrätt vettu :P

2009-04-22 @ 19:17:53
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0