Kim Novak.. Jag hade iaf. badat

NU...
Nu äre en fin kväll med Syster.
Playade nyss igång lite film.
Väljer jag & Syrris film så blire svenskt.
Kim novak badade aldrig i genesarets sjö.
Charmig rulle.
Har ni inte sett den så borde ni göra det snart.
Med Jonas Karlsson- En av mina favoriter.
I den här filmen är han snygg också.


Det vart som sagt fika med mina damer på Årummet tidigare idag.
Personalen är skit seg där ärligt talat.
Den är inte värd 'Fem kajjer' lixom..
Idag vart det  iaf. blåbärspaj med vaniljglass.
Vi satt där i regnet och mös - Under mariksen givetvis.
Uur mysigt.
Mindre mysigt att mitt hår till slut började växa pga. fuktigheten.

Sen makade vi på oss och följde Carolina till bussen.
Jag & Matilda drog vidare.
Till slut hamnade vi på ännu ett hak - Max.
Det vart lite plock.
(Plock på Max haha)
Cheese tops, lökringar, pommes och sourcream.
- Jaaa tack.

Att cykla hem i regnet var inte lika mysigt som resten av dagen.
När jag kom hem drog jag på Städ-Humöret.



Nu alttså svensk film, chirre & cola.
- Ja tack på min kväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0