Still no picts. from the days of my life... The pink camera is dead, or at least the battery

- Elluuuu Lovers <3
Här sitter jag, nudushad och fräsh, luktar gott och håret glänser igen ;-)
Mätt och belåten.
Jag ställde mig coh stekte pannkissar åt oss efter jobbet.
Hällde i både vaniljsocker & ljus sirap i smeten som gör de uuuur-goda.
- Im telling you.
Gjorde dubbel sats så det vart matlådor också.

Snart ska jag hoppa i säng med nya VR.
Jag älskar tidningar i brevlådan.
I förrgår kom Cosmo och idag som sagt Veckorevyn och även nya IKEA katalogen.
- Jaa tack, ikväll ska det läsas :D
Men innan myset så måste tvätten hängas, jag hörde maskinen nyss bli klar.

Tack & Hej leverpastej.

Och förresten, på tal om nadaaa...
Nya märken trillar hela tiden in på mitt jobb.
Och idag kom första leveransen av JOFAMA, som Kenza är lite inblandad i dårå...
Så nu vet ni det, those of you who has a secret crush on Mrs Zouiten va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0