För i vår kommer jag springa runt i en rosa skinnjacka

Asså Kenzas skinnjacka hon designat för Jofama är as snygg tycker jag.
Finns på mitt jobb, i svart och brun.
Men jag hade redan köpt en svartkort 'biker' när den kom, och är fan inte gjord av pengar haha.
Hade dock hört snacket om jackan skulle komma i snygga pasellfärger till våren.
Ser den nu på damens egna blogg....
Och den kommer i LJUSROSA.

- Kunde gudarna hört mig mer eller...?!
Lyllo mig då som kommer kunna lägga undan en så fort dom kommer i vår då ;-)
- Ja tack hörrni.
Sjukt snygg.
Fan va snygg jag kommer känna mig.
Till ljusa jeans...
Nu ska jag försöka jobba lite mer på att ta hem hennes sko-collection till jobbet också.
Skulle vara AWSOME!

GALET.



Bilderna då lånade från Kenzas egna blogg.
(Kan man bli stämd eller så om inte skriver det fick jag för mig...)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

God bless us för att han lyssnar ;)

Det snygaste man sett.. dreglar.

2009-12-03 @ 23:34:43
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kirre

Det är sjuuukt haha ;)

2009-12-04 @ 10:57:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0