That gil is a dime they say..

Is like nanana - Everyday.

Jobb, jobb... Jobb , tidiga morgnar... Torra händer.

Så skulle vi ut på Lördag, men klubbarna har ju fan STÄNGT då kommer vi på.
Sämst, Va FAN ska vi göra dårå?
KAN inte klubba på Julda'n..
Då är man ju sämst när mellandgagsrean drar igång på Lördagmogon. :(((
Typiiiskt.
Lugn jul!

A.. Men iaf.
Jag är fortfarande kär.
I en låt - Replay med Iyaz.
Det är en sån låt jag bara vill krypa ner i sängen med.
Med mp3n på hög volym och bara blunda och tänka..
I söndags gick jag ut skit tidigt till bussen bara för att det kändes UNDERBART att lyssna på den här låten i lurrana,
Jag bara gick och log.
'' Shaaawty '' Haha Syrris blir skit glad att få den på hjärnan när hon ska sova hahah...
Haha - INTE asså ;-)

Nej nu ska jag göra mitt hår lite snyggt, sen äre skönhetssömn för damerna.

- Sleep tight..

Och God Juuuuul haha...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Då tycker jag att vi kör en skit skön kväll HEMMA med massa dricka, mat & snacks. bara snacka & bara vara :-)

2009-12-23 @ 16:55:04
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: moa

sv; jaa den är grym alltså . 180 spänn på weekday:)

2009-12-23 @ 20:57:04
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0