Vädrar mitt hjärta...

Jag hade en skön dag på jobbet, packade upp lite snygga grejjer, som jag tom. kankse inte kunde låta bli..
Och julrushen är igång.
Idag kunde jag konstatera att dagens julklapp var Kalsonger.
Gick som schmöör smälter på en het man vah! Haha.

Nej men det var iaf. var damerna fyllde kassarna med idag.
Kom hem till en Syrra som hade en as god middag färdig i vårat snygga vardagsrum.
Kycklingspett med ris och goda såser :))
Jag åt nästan för mkt.

Satte mig i dushen och gjorde mig GANSKA så fräsh haha..
NU myser man insvept i lite svart siden vah.


Tungt - Kommer här.
Imorse fick jag & syster tråkiga nyheter.
Tråkiga. Jobbiga. ORÄTTVISA.
Men ändå.
Ändå så vart man så lättad av ett ändå så jobbigt besked.
En jobbig oro har hemsökt mitt huvud hela helgen, sen i Fredags kväll.
Det kunde varit så mkt. värre, det kunde vara kvar.
Sånt KAN döda, Har dödat, får aldrig hända.
Jag mår dåligt av att erkänna att jag sitter och skriver detta, men ändå så fungerar jag så att jag på något sätt berabetar saker genom att skriva om dom.
Jag vill gjärna skriva om mina känslor - Det gör mig gott.
Skulle någonting hända dig skulle mitt liv ta slut.
SLUTA SKRIV NU - Nu räcker det.
Det ska aldrig hända, det hände inte nu.
Det är borta nu !
Nu har jag andats ut det dåliga som fanns i mig.
Enough - Det är bra nu <3

- Ta hand om varann

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

ojdå låter inge kul sötis!!!:(

2009-12-08 @ 21:42:36
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0