Första idag

Morniing..
Idag tog jag sovmorgon, Mamii ringde och väckte mig men jag klev inte upp förrens lite före elva.
Tog med mig lite frukostmackor & ett glas äppeljuice och mös i soffan.

Kl. 13.00 idag ska vi på lägenhetsvisning.
På Bellman, en fräsh 2a.
Äntligeeen, jag har längtat efter lägenhetsvisningar.
Jag längtar härifrån.. När jag ser bilderna på nätet på andra lägenheter, på TVÅOR så dör jag.
Tvåor som har balkong.. Klädkammare.
Ha ett sovrum.
Åh, jag längtar till sommaren, då ska jag bo i en fin tvåa någonstanns.
Vilken sommar... En sommar med balkong.

Så det ska bli kul.
Sen ska jag & Mamii fortsätta till hennes jobb och fixa nåt där..
Hoppas det inte tar föör lång tid.
Skönt med en promenix iochförsig.
Ska även hem till Papssi under dagen, får se om det blir middag.
Jag antar det, ska försöka se till så det inte blir så sent bara.
Sen vill jag ha en mysig kväll hemma framför Gossip girl och så.
Då ska jag minsann ha nåt gott.

Så så ser min Söndag ut :D
Hoppas ni gör nåt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Halloj Snygga du!! Snälla säg att leopard blusen finns att köpa i butik nu?:) Har letat efter någon sådan liknade och den var ju super fabhoppas hoppasHoppas du får bästa kvällen! Hoppas lägenheten var nice, de e så himla kul att gå på lägenehetsvisnsingar, kan rekommendera Fålhagen ;) kram Kram/m

2009-02-15 @ 20:45:47
Postat av: carolina

Jag håller tummarna på att lägenheten var lika najs i verkligheten :)



Kisses & hugs sweetie...

2009-02-15 @ 21:33:50
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh tack Gullissar :D Den var superfiin.



Och Mickis!! Den finns kvar.

Jag kan hänga undan en åt dig imårrnbitti om du vill ;)

2009-02-15 @ 22:51:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Från jobbet va?Super gulligt om du kan hänga undan, men du e ju ledig imorrn läste jag nyss? :) pris? vila?vilken size har du på din?

2009-02-16 @ 00:20:58
Postat av: Kristina

Ja jag om på att att jag var ledig, men jag bytte några ord med min syrra så ;)

Japp jobbet, veromoda el. only...

Max 300.

Jag örde xs, den sitter ändå lite loose men är rätt kort :))

2009-02-16 @ 11:02:51
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej igen Krisse!:) Vill du byta några ord med syster och hänga undan en Small till mig till imorrn tack tack :)har du msn? den sitter som smäck på dig!kramkram

2009-02-16 @ 16:14:14
Postat av: Kristina

Mickis, jag jobbar imårrn så jag hänger undan en, om inte Kajsa redan gjort det.

Tack söta.

Ja, Tjooorven@hotmail.com

(Jag tror jag kan skriva min mail här då min blogg inte heter Blondinbella haha)

Kraam

2009-02-16 @ 16:55:55
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Å super häng undan en small, så blir ja super tacksam:) hihi nu är du addad.Du kan ju annars ta bort de sista medelandet nu om du vill ;) hhihi kram

2009-02-16 @ 17:44:01
Postat av: Kristina

Förlå micis jag glömde ett understreck innan snabel a.t haha..

tjooorven_@hot..

2009-02-16 @ 18:00:46
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hihi oki nu provar jag igen.kramen Nu blir de Lipstick Jungel :D

2009-02-16 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0