Jag går fortfarande på K-brunnar och tänker ditt namn..

Back home.
Världsgod mat som vanligt hos Pappsi, han är en hejjare på mat.
Nån citron/vanilj kaka till efterätt.
I loved.
Mysigt att komma hem och äta och prata och umgås.
På Torsdag har vi möte på banken ang. lånelöfte och vi vill ha med oss våran pappa, det  känns tryggt :))

Ehm sen cyklade jag vidare till min fina mamii.
Du är bäst av alla!!
Fick med mig en påse hjärtchips och tropisk juice hem.
Så jag slapp gå in och handla på hemvägen.

Om en halvtimme börjar BECK.
Ikväll är jag ensam hemma.
Syrris sover hemma.
Jag ska mysa till det som fän, ska alldeles straxt tvätta av mig och hämta täcket och fixa lärre.
Helbra dag som jag avslutar helskönt.

Hoppas eran helg har varit bra.
Maybe lateer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0