Ladie with tägs..

Dom skriver i tidningarna och diskuterar om hur man ska tänka på vad man lägger upp på Facebook.
Att det är en lättare väg för en kommande arbetsgivare att googla dig och lär känna dig, än att läsa ditt CV.
Dom skriver att 'Facebook äger dina bilder och att dort det är i princip omöjligt att få bort dom.'
Vilket det kankse är.

Uppenabrligen.. Så oroar jag mig inte särskillt mkt för det.
Det skrivs '' Tänk efter om du skulle vilja att din chef såg bilden du tänker tagga dig själv i innan du lägger ut den på FB ''
Om man är vän med sin chef på FB, och ändå gör det utan att grubbla...
Så känns det ganska okey.

Nu taggad i 1005 bilder.
Syrris ligger på 1022 haha...
Vi delar gjärna med oss av våra lyckliga stunder :D


Kommentarer
Postat av: Prinsess

Det värsta hände mig på fejjan som skrämde mig rejält nu här i veckan... ja hade ett gammalt konto som ja avslutade 2008 o öppnade ett nytt för inte allt för länge sen. ja kunde inte öppna mitt gammla då de e anslutet till ett gammalt hotmailkonto och jag har glömt lösenordet, iaf så är det NÅN som tagit över det gammla kontot! utger sig för att vara jag o skriver till massa människor! sjukt obehagligt... skulle avsluta mina konton (tänkte ta bort både eftersom fejjan e så sjukt beroendeframkallande o inte hälsosammt) men nu kommer ja inte in på nått av dom! Förlåt för de långa inlägget.. men ja vill varna andra att de kansek inte är så kul me facebook ändå när man inte sj har makten o kontrollen!

2009-02-24 @ 10:44:35
URL: http://prinsess.blogg.se/
Postat av: Kristina

Nej äre sant? Vad värdelööst.

Ja det blir tydligen problem när man kmr. till den punkten och vill ta bort saker.

F.B administratörena verkar inte heller hjälpa till med något, ens om någon dött att radera kontot har man ju hört så.. Triist :((

2009-02-24 @ 12:36:18
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0