Ler ni med mig ellär?

Heey sanshiines!!
Hoppas allt är bra, jag är på bra humör.
Dagen på jobbet var en braa på-jobbet-dag.
Jag fick massor gjort.
Så skönt att få röja undan papper och få fram alla nya varor och lixom få till det :))

Jag hade matlådan med mig och åt snabbt.
Sen sprang jag på Hemköp och plockade ihop lite candiiiie :P
Så jag hann chilla i fikarummet sit länge med en tidning och godiset.
Jag VILL verkligen att ROOMSERVICE ska komma till Holmis och pimpa vårat fikarum.
Det har jag tänkte på i många år om man säger så.
Men dom verkar inte söka några nya projet just nu och undanber sig sånna mejl på hemsidan.
Jag har dock fotat backstage så så fort jag får nys om att nya inspelningar är på gång och dom söker renoveringsobjekt så ska jag skicka ett fett mejl med bilder som dom bara inte kan säga nej till :D
Om ni bara visste ;,)

Jag glömde som sagt att börja fota för att kunna köra nya blogg-grejjen med tips från mitt jobb.
Men jag fick lite positiv respons ang. det så jag ska göra det imorrn :D

Till middag vart det pannkissar igen :D
Härligt gott.
Härligt mkt. smör i smeten och socker under sylten haha....
Jag gillar't...
- Diet? Låångt var dit hihi ;-)

Och ikväll börjar Greys, och fröken har lite, lite kvar i candy-bagen..
Såå den åker ju fram då.
Ska försöka hinna dusha innan bara.

Det är bara en vecka kvar till lönen och mitt konto har inte ens frågat mig EN gång när det ska fyllas på :D
Månanden har gått skit snabbt :D

Nu ska jag dushaaaa..
Hej så längeee :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0