Söndag med massa söndagsgrejjer

God morgooon.. Elller HÅRD morgon som nu blivit eftermiddag.
Jag tackar gudarna för att jag var ledig idag.
Min första lediga dag efter ca. 11 dagars jobb i sträck.
- Pjuu...
Igår vare fest.. Det var sååå bra!! Så BRA!!

Efter jobbet cyklade vi hit och gjorde oss vackra - Jag & Syrris.
Sen plingade det på dörren och där stod the double C's.
Vi drack syrliga drinkar och dansade på mitt trägolv.
Chipsen var svingoda och heelsen var skyhöga.
Taxin kom och tog oss till Birger...
Vi dansade och dansade.. Jag diggade 'ombyggnaden' med den nya loungen.
Det var fräsht.
Nypremiär nästa helg, jag ska försöka styra nåt med jobbet, för nu har ju hela Holmis fått VIP kort där såå...
Det tycker jag vi ska fira :D
Glassigt..

Iaf.. Det var fett, men när folk bjuder på dricka i dom där små glasen så är det så svårt att säga nej.
Det känns så rude :P Haha, så det bara slank ner.
Och ja.. Det kändes väl idag om man säger så.
Syrris jobbar den stackarn..
Jag sov skit länge idag.
Gick upp runt tolv och gjorde två varma mackor med räkstuvning..
Kröp ner under täcket och åt dessa godingar, tog en alvedon och tog med mig en cola och en passionsläsk.
Åt och drack... Sen ville jag vila ögonen lite till :))

SEN var jag tvungen att släpa mig upp.
Mig & Mitt grymt tunga huvud.
Städade och hamnade i soffan framför skidor på TVn.. Det är så söndagsaktigt och härligt :D

Sen ska jag cykla hem till Dadii och äta söndagmiddag.
Åhhh va jävla gott.
Och sen ska jag hem och mysa med min mamii.
Sen ska jag hem till mig och kolla på BECK och äta nåt gott :D

Bra dag... Började skit shaky men börjar nu bli en hell of a dag lixom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0