Sov vackert, vakna ännu vackrare



Med dessa nakna bilder så säger jag Gonatt till er också.
Jag har 8 minuter på mig :D Haha.
Jag vill helst komma i säng innan 23.00 när jag ska upp, och det hinner jag oftast.
Hoppas det blir vår snart...
Vad lätt allt ska bli va?
Imårrn blire me lätt, jag & Syster ska ha en fräsh Fredagkväll hemma hos mig.
Kolla lets dance och käka gott. Kankse china :D
Det ser jag iaf. fram emot, det var så mysigt när hon bodde här.
Man vart bortskämd med sällskap :))
Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna kissa och klä av mig och allt sånt :))

- Sov snyggt snyggissar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det blir myys ikväll little siz :P

2009-02-20 @ 09:24:55
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja precis, pluggar franska ! :) Jättehärligt stad, Nice, verkligen ! Här har våren redan kommit, sol varje dag, men lite kyligt. Hoppas att ni får vår snart ni också ! :)

2009-02-20 @ 14:09:50
URL: http://lottainice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0