Tisdagstips från Holmlunds-tjejen

Så här på tisdagkvällen innan lön tänkte jag att jag kunde slänga in Shanghai-jackan också :D
SItter inne på Odd mollys sida och drömmer hihi.
(Deras hemsida är huur mysig som helst, ngt alla flickor bör uppleva här :))
Jackan fanns förra året också.
Vi köpte den i blått..  (Jag & Syrris)
Och vid uppdelingen så tillföll jackan i sköna old-school känsla lilla mig.
Förra säsongen utsågs den till 'Vårens köp'.
Jag älskar den.
I år har den kommit igen..
På Holmlunds finns den i grått & rött.
Men den tillverkas även i ljusroooosa...
Syrris måste ju själklart köpa en nu och har hängt den röda..
Vi måste kolla om den rosa finns kvar & i så fall beställa den.

fullsizefullsize
fullsizefullsize
fullsizefullsize

 - Är den inte galet snygg?
I strongly recomend!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0