Mina första tips från mitt jobb :D

Hej darlings!
Torsdag men snart Fredag och det känns FAB!
Jag lovade att köra igång med tips från mitt jobb.
Det är så mkt. jag vill visa er...
Jag har massor av ideer.
Tänkte bla. visa er lite klänningar.
Förra veckan fick vi in massor från märket LIPSY.
Härligt ljusrosa, svarta och cremfärgade.
Sådanna man GJÄRNA kommer vika ner i väskan som ska med till Gotland (?).
Sådanna klänningar man gjärna slänger på sin brunbrända kropp för att dricka cider i på bryggan och dansa nätterna långa....
I Sommar...


Vårjackor  vill jag också göra ett 'repotage' om & visa er mina favoriter.
 Vi har ju redan så många och det finns så mkt att välja på.
Långa trenc-coats - korta, röda, beiga, svarta eller blåa?
Kavajer som kommer funka som ytterplagg om några månader.
Budget eller Lyx.
Många kankse ser Holmlunds som återförsäljare av mest VILA & Bestseller-märkena som VeroModa, Only, Jack&Jones osv..
Men vi har ju faktist underbara märken som Odd molly, Busnel, We, Tiger, Acne, Barbour & tom.Blauer.
För att nämna några.
Vi påbörjar ständigt nya samarbeten med nya leverantörer och några av dem nyare är MINIMARKET och Rut med fler.

Men idag valde jag väskor.
Jag valde ut mina 2 favvisar just nu.
En vardagsväska & en som funkar för både träning & den kortare resan.

Skinnväskan berättade jag om tidigare i veckan.
Den kommer från VILA och kostar 699:- som kan tyckas aningen dyrt för att vara VILA.
Men jag tror det var äkta skinn (Vart plötsligt osäker, men nej.. Det var äkta)
Den håller ju en hel lifetime.
Med reglerbar axelrem och moderiktiga franstofsar :D
Svart eller tan.
Man kan ju ha den vaarje dag.
Inte jobbigt liten men inte så där stor så man måste lägga i nåt extra för att fylla ut den..




Nästa pärla kommer från klassiska BUSNEL.
Och är just Klassisk, man hör hur det pratas och förvånas över att detta märke blivit så poulärt igen.
'Min farmor hade en sån där, tänk om hon sparat den'.
Både bagen & den klassiska skepparkavajen från BUSNEL var moderna när knappt jag var född tror jag det handlar om..
Och många lyckliga tjejer har nog fått damma av sina arv..
Åter till just väskan, 549:- kostar den och kan säkert bli en uppskattad gåva till dina egna barnbarn en vacker dag ;)
Jag ska minsann köpa en på nytt :D
(Back in the days, när jag & syster levde ihop så köpte vi bara en av allting och hade det ihop eftersom att vi aldrig använde samma plagg/väskor samtidigt, men när vi för ett år sedan flyttade isär så följde Busnel väskan med Syrris hem)
Så jag får köpa en ny..
(Syrran, jag lovar att det jämnar ut sig med uppdelningen vi gjordee)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Good Job siz' Det här kommer vara spännande att följa, även för mig fastän jag jobbar där :)

(Hur stavas Job btw.. jag gjorde en chansning och det vore ju inte första gången som du får påpeka stavfel isf haha..)

2009-02-20 @ 09:24:09
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul! Fortsätt med detta:)

2009-02-21 @ 09:54:55
URL: http://elinjosefin.devote.se
Postat av: Veronica Pettersson

Hej!!
En sån vill jag också ha men dem finns ju inte att köpa någonstans. Vet du var dem finns att köpa?

Mvh Veronica

2012-09-06 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0