Lördag + Söndag = Massa ord

Söndag... En otroligt skön dag.
Igår vare Lördag - Det var  fest.
Det var lösögonfransar, ett lila fodral, high heels och vita naglar.
Det var rosé i dom stora glasen, det var jag Kajsa & Matilda.
Det var hur mt. taxi som helst, det var dans på Bj.
Det var Lördag som blev Söndag innan vi la oss.
Det var en sjukt lyckad kväll :D

Jag, Syrris & Matilda var är och drack vin.
Det var as länge sen vi sågs och det var såå kul.
Lot's of catch up to do.
Det var snooor halt ute och man nästan ångrade 15 cm heels på fossingarna.
Japp jag trillade... INNE PÅ BJ.
Detta berodde dock inte på fylla, jag var helt perfekt full och då är man inte för full och då halkar man inte pga. alc.
Men det var pretty damn blött inne på golven, skit mkt. folk...
Man försöker trycka sig fram och någon ger mig en för hård knuff.
Och jag + mitt sällskap + 2 till drar i golvet.
Jag hamnade på rygg UNDERST.
Med resten över mig, varav ena människans hela jävla kroppsvikt landar på min ena överarm.
Jag tappade typ andan, not fun.
Och idag är jag skiit öm i rumpan..

Meen.. Sen vare tid för MAX.
Vi skippade dansstället.
Värsta taxibussen plockar upp oss och vill köra oss gratis ner till Stora torget.
Sätter på 'Blow my whistle' låten.
Ni vet, den man ville höra när man var på festivaler och åkte virvelvinden... DEN låten haha.
Skit hög volym och taxikillen sitter och rådiggar och vevar med ena armen i luften och råpumpar haha.
Folk glodde på Stora torget, för värssta rullande taxi-discot glider in :D
Sånt man mår bra av :D
Sen vare två stora kassar med mat från MAX, ny taxi och hem till my crib för att trycka i oss lökringar och burgare i värdlsklass.

Sen vare ny taxifärd mot Nyby för efterfest.
Som dog RÄTT snabbt haha.. Om den ens började? Haha
Imorse vare snöväder och vi tackade gudarna för att vi hade bytt ut killer heelsen mot... Andra heels när vi hade mat-break hemma hos mig.
Jag hade dock bara ben, och vi hade fortfarande heels.
Man lixom vet vad folket tänker när man glider förbi runt 10.00 en söndagmorgon i heels och bara ben...
Man hatar det..
Dom dömmer lixom haha.

Meen.. Vi kom hem till Kajsa. (SÖNDAG)
Satte på oss sköna kläder, skor, tvättade våra fejs och gick till Willys.
Dagen efter vill man ha mat.. Massa mat - God mat.
Vi enades snabbt om Bakpotatis men alla vet att det tar jordens tid att laga.
Såå... Simpelt.
Vi fick köpa nåt att äta medans potatisarna var i ugnen.
Det vart pizza :D
Allt var skiit gott.
Sen degade vi framför TVn hela dagen tills Matilda fick pallra sig till jobbet.

Jag & syster gick hem till Mamii och åt söndagmiddag.
Sjömansbiff med alla tillbehör.
Fett gott och jag har matlåda tills imorgon :D

Nu väntar jag på den perfekta söndagens avslutning.
Beck... Åh.
Men först! Dush!

Och där fick ni veta allt som hänt mig... Bok som vanligt.
Hoppas ni gillar't :P


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej men lillan, ramla du :( jäkla dumskallar! Jag tror du föll snyggt iallafall!

2009-02-22 @ 21:10:43
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0