Ballaballaballaaa

Japp Fredag idag.
Inventeringen på jobbet gick skit bra.
Tidig morgon, men då får man goda mackor från Landings till frukost :D
Jag tog räkor, åh guud va gott det var!

När jag kom hem gjorde jag fredagsmiddag åt meej.
Korv och pommes frites!
Med ketchup n' senap.
Fett gott.
Jag gjorde iordning hela påsen med pommes och hela korvpaketet, så nu har jag massa matlådor också.
God lunch i lugn och ro på jobbet imorroon.
Sen vart det ett besök i dushen.
Nu chillar jag lagom med chirre och dirre oooch....
- BEERT :D
Ballaballaballaaaaa... Haha (Som back in the döööys haha...)
Syrris hade med sig bert dvd.n idag till jobbet för jag ville ha myskväll.
Och det har jag.
Jag garvar åt allt.
Så skulle jag ringa Syrris och spela upp ett klipp i luren.
Jag hade riggat allt, spolat tillbaka och pausat och höjt skit mkt. på bioljudet..
Så fick man inget svaaar.
Åh gud vad tråkigt.

Nu äre iaf jag och Bert :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0