Bröllopsduellen

Igår var jag tom på ord, kind of.
Eller så hanns det bara inte med.
Jag cyklade hem i sliret igår efter jobbet.
Det är så obehagligt när man känner att man förlorar kontroll över cykeln...
Undra hur länge vi ska leva med det här vädret nurå..?
Säkert hela Februari :( Crap!

Jag kom hem, var hungrig och sugen på mat...
Min Syrra hade sagt att hon skulle ha maten klar när jag kom hem.
Meen, i köket vare släckt, då fattade jag haha.
Så vi hann inte med nån middag, för straxt skulle vi dra iväg igen.
Jossi kom och sen hojjade vi ner till SF där vi mötte upp Carro & Calle.
Köpte popcorn & cola och såg brölloppsduellen, som var helt okey.
Real chick movie!!!

Ikväll ska vi käka & bowla med jobbet.
Det ser jag fram emot, even though I SUCK på att rulla klot haha.
Men det spelar väl mindre roll.
Kameran hakar såklart.

Nu är jag vrål hungrig men vet inte alls vad jag ska ge min mage.
Oboy, kall eller varm och lite nöt-cookies kanske..
Sen ska jag bruna in mig med Dove :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0