Daddy i DO want a superhero

Nu uppdaterade sig mitt photoprogram också :D
Wihaa...
Och på köpte kom en ny functioon!
Man vart ju lite avundsjyk på Carolajna som har börjat skriva små söta saker på sina bilder.
Men nu kan kan jag're också :D
Festligt haa!!

Så här kommer gårdagens wear.
Svarta braller - Miss Sixty, tee från Junk food,
Stövlar Vagabond & Vit kofta från Tiger of Sweden.



OBS OBS!
Checka mina välpumpade armar asså...
Det är nästan så man kunde ta'rom för o vara en karls!
*Not 100% serious*
Nej men om jag  bara lyckades motionera och bränna bort det loose shit ifrån dom.
Alltså allt det som INTE är muscles... Då skulle jag ha fett snygga armar :D
Haha, det ska jag jobba på :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0