Dagens i bokstäver

Dagens i bokstäver är ju standard här så jag lär dra några rader även ikväll.
Jobbade från 10.30 till 19.00.
Jag åt korv & pommes till lunch.
Hängde med min Syrra nästan hela dagen.
Asså jobb-hängde, vi kan konsten att jobba samtidigt som vi snackar och så :D
Faktist, fråga anybodyyy :P

Efter jobbet så slängde jag på mig mina lurar, hoppade upp på min cykel och glidet kooom :P
Turligt nog så dunkades Michael Jackssons - Black or white igång.
Jag höjde volymen och min cykel kändes större än vanligt.
Den är ganska stor så man känner sig verkligen som en ledare när man sitter vid mitt styre.
Ehm.. Så jag började le av det...
Och av sången.
Sen har mina växlar frusit så jag får trampa på ettans...
Sääämst, man får trampa ihjäl sig, jag skulle nog skratta åt mig om jag såg mig.
Jag skulle skratta åt Kajsa om det var hon iaf :D
Man får cykla ett par varm och få upp fart så man kan rulla ett litet tag.
Och med musiken på högsta så hörs det ut lixom.
Värsta rullande discot som kommer, eller väääärsta rullande nörden som cyklar på ettans växel och skrattar :D
Jag var så glaad.

Det vart bara lite macker till middag ikväll.
Not so hungry, så tog jag mina två sista muffins.
SOm jag hade med mig till jobbet men glömde äta.
Och glömde bjuda syrriiiis :(
Nu är det nio-film :D
Jag ska glo...

Lateeer.. Det vet vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0