Datamedvind, mörk choklad & sovsäck

Dagens första kommer här.
Jag hade ju lite tekniska problem igår..
Laddade ner en ny version av msn, nerladdningen gick skit bra uatn några som helst problem.
Såg rättså flashigt ut när det var klart men mer än så vart det inte.
Impossible att logga in... Nån platform som slutat fungera.
Jag googlade problemet och det visade sig vara ganska många fler som hade precis samma problem.
Det var dåligare med lösningar på problemet.
Så jag började mixtra själv :D
Skulle avinstallera hela skiten men lyckades nog radera lite andra windows grejjer också, då jag inte hittade endast en messenger grejj att radera..
Sedan laddade jag ner ett gammalt msn som skulle visa sig vara FÖR gammalt för att ens kunna användas..
- Vilken data-medvind haa!?
Detta resulterade i att jag inte kunde öppna Internet explorer överhuvudtaget...
Såå... Jag raderade även gamla messenger och gjorde lite andra updateringar så imorse kom jag ut på nätet igen.
(Hur många som nu bryr sig om deet men...)

Mkt. på jobbet idag, jag fick mycket gjort.
Stod mest och bläddrade i pärmar och ringde leverantörer ang. orderbekräftelser och in och ut priser osv..
Åt skit god lunch..
Min goda citronkyckling och fullkornsris...
+ Sötsur från Donken :D

När jag kom stod maten på bordet och Syrris hade hällt upp en söt liten skål med godis.
Nu är det sleppover...

Jossi cyklade också över.
En söt liten skål med godis.. Lite mörk choklaad.
Lite snygga tjejer. Massaa massa tjatter haha :D
Tack ladies, ni är söta *Puss*

Snart ska iaf. Syrris krypa ner för hon jobbar imårrn.
Jag är lediiiig :D
Mitt photoprogram vägrar göra en uppdatering så det blir ingen dagens-wear idag.
Men bara därför.
Jag grejjar den imårrn istllet, promise :D

Jag ska försöka bjuda på ett skatt iaf.
Alldeles starxt :D

Hej så längeee ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0