Departed

Måndaag..
Det är storm där jag bor, ruggigt och jävligt jävligt faktist!
Jag gick ner på stan idag, lixom ingen ide att försöka cykla.
Lunchade med Syster, och hämtade ut mitt leg hos polisen.
Det är så städat här hemma nu, och innan jag gick hem så handlade jag lite föda så kylen gapar inte helt tomt längre.
Jag gillar dock att rensa mitt kylskåp haha.
Ska ställa mig och steka kykling sen.. I massa citronpeppar.
Goda goda matlådor :D

Nu är det The hills.
Jag har ju redan sett avsnitten meen.. Det är ändå Hills.
Heidi va så risig i dom gamla avsnitten.
Meeen.. Sen blommade hon ut så det hette duga ;-)
Det är Nyårsavsnittet  när Jordan+Heidi & Lauren+Jason byter julkpappr.
Det är sååå jävla roligt när Heidi tror hon bara får en mjukishund och ingen äkta puppie..
Skraaatt!

Och jag fortsätter leta lägenhet.
Nu när man har fast inkomst så blir jag dock mer och mer inne på att köpa.
En tvåa, då kan jag känna att jag kan stanna där ett tag lixom.
Ett bra tag, träffar man nån så slipper man flytta och så.
Bara för att man köper en lägenhet så behöver man ju inte köpa en miljonlya lixom.
Ska involvera mamii n dadii i're.
Så allt blir bra :))

Lateer...


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygging på bilden där såklart!



Lycka till med lägenhets letandet! :D



Ta hand om dej <3

2009-01-13 @ 16:52:23
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0