En helg med vackert i glasen

Jag försvann in i dushen där jag vart sittandes ganska så länge.
Nu sitter jag i soffan och tänker på mat.
Jag har smörjt in mig och sitter just och bleker tänderna.
Fixade mina naglar
också, totalrenovering. Det var väldigt välbehövligt.
Men om jag sa att jag klarade mig fint utan lösnaglar, vilkeen lögn det vore.
De har verkligen fångat mig..

I helgen ska vi äntligen ut och dansa igen.
Det var såå länge sen.
Fridis kommer hem, så hon ska minsann med ut och ösa.
Jossi också (Hoppas vi?) Ellär? ;)
Cärru drar från stan imårrn så vi blir utan en av snyggisarna..
Men det är smällar man får ta haha :D
Jag är iaf. skit taggad, ska köpa nya kläder och oanvända skor har jag redan.
Nytt hår, nya locktänger.
Jag vill att vi ska dricka coctails :D
Vi kan vara här om vi inte blir bjudna någonannanstans.
Det skulle kännas lyxigt att svänga ihop lite drinkar...
- Vad säger ni ladies?
Alla är såklart bjudna :D
Jag viiill...

Nu borde jag göra mig nån typ av lunch.
Antingen pannkissar - jag troor att jag har alla ingredienser hemma.
Annars kanske fiskpinnar?
Jag vill inte slösa nåt gott och så på en ensam lunch.
Det vill man ju spara och äta till middag med Syrris :D
Mycket värdare...

Jag ska checka skafferiet.
Lateer..




Vi kan göra våra coctails i min rosa blendeer...
Hoppas ni blir lika sugna som JAG!

Kommentarer
Postat av: Lajnoo

Gaah, berätta receptet på din snygga coctails. blev ju suggen att själv prova slänga ihop några inom en snar framtid =D

2009-01-21 @ 17:24:38
Postat av: Kajsa

Atingen vill jag ha en sån där smarrig cocktail eller en sån där smarrig och läskande breezer :D

2009-01-22 @ 09:49:20
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vi körde lite röda bär, hallon & jordgubbar.

Vaniljglass, vodka & is :D

Det var skit goottt :D

2009-01-22 @ 20:12:44
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0