En trött tjej...

Äntligen är den här dagen över.
Jag har jobbat och varit på min livs första rättegång.
Som jag nu kan vara ganska ärlig och säga att jag varit ganska nervös för.
Jag gick ju dit själv, helt utan stöd haha.
Inte för att JAG gjort nåt fel, men det var ändå lite små jobbigt.
Men nu äre över.. Pjuu :))

Det vart vurre till middag ikväll också :D
Skit gott.
Jag blandade röd saft till, då vi inte orkade handla efter jobbet och ville spara frukostdrickan tills imårrn bitti :D
Så de vart lite som back in the days på barbeque-festerna på gårdarna :D
Grillad korv och saft ur stora dunkar :D

Imårrn har både jag & Syrris sovmorgon, ändå till halv tolv, respektive tolv.
Sköniiis.

Idag på min lunch så hann jag springa upp på Sko august och hitta mitt nästa skoköp.
Ett par vita converse i nån ny modell va.
Dom vill jag ha, 599:-
Min vår behöver er :))

I helgen blire väl lite galejj tror vi.
På Lördag iaf.
Eventuellt festen på Weekday först, men vi får se.
Men Carro!!!
- Jag hakar nog på dans iaf, för det vaaa längesen.
Vi kan kröka hos mig om man vill :D
- Vad ska vi ha på oss? Haha :D
- Syrris, har vi vin eller ska vi dra och spendera på glasflaskor? ;)
- Tjejer! Ska v säga att vi är hemma hos mig innan och kör så där bra som vi brukar göra?

Bjud vilka ni vill...



Det var inte dom här jag såg ut... Liknande men en ännu nyare variant tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0