Her friday in that many words

Shuu...
Nu är vi hemma.
Efter jobbet så gled jag till Jalla och köpte pizzor åt oss.
Jag, Syrris och Lejla traskade hem till Emma & Johan.
Till deras stooora fräsha lägenhet ovanför Indian Kitchen :D
Vi bökade fram pizzor, cola, pizzasallad och dipp överallt och åt och åt.
Premiär av Lets Dance, feett dåligt startfält.
Layla (Stavar hon så?) Bagge & Morgan var ju tan tvekan bäst.
Bagge var skit snygg osh skit bra.
Blondinbellla var Snyggast, och hon var skiiit snygg, men dansen satt inte alls tyckte vi..
Vilket förvånade mig meen... Det kommer säkert.

Iaf. det var jätte mysigt.
Sedan åkte kladdkakan fram, vi drack mysigt, gott te till.
Och planerade en weekend till nån grym feststad i sommar.
Jobb-brudarna, wiiie fett :D

Sen hojjade jag och min Syrra hem till mig.
Det blit sleepover nu och jobb imorgon.
Jobbet rullar faktist skiit bra at the moment.

Det vart igen dejt med mina andra tjejer ikväll, maybe tomorrow?
Eller Cärru ska visst styra feest och vi är bang.
Meen.. Ah om man ändrar sig :P
- Jossi, ring om du är ledig and available and on for something haha :D
Det känns skönis med en lugn helg..
Nästa blir nog med lugn, men helgen efter deet ;)
Då äre löning, då vet man hure blir :D

Hoppas eran Fredag är grym.
Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0