I'm going to be a maniac

Back in Svartbäcken igen.
Åkte ner till jobbet lite före 19.00.
Hängde med mitt sköna crew och hann hänga undan två nyinkomna toppar (Aah)
Sen kom Mouli killarna.
Och inte kom dom tomhänta inte, as skön plockmat med lite allt möjligt så som parmaskinka, brie + fetaost, soltorkade tomater, grissini, marmelader, pesto, marmelader, röd och olika sorters pastasallader.
Samt bärs och bubbelvatten.
Skit sköna killar, vi fick ett skönt underlag att jobba med så man vet vad man säljer.
Och en vilja ATT sälja det.
Kolla på kollektionen och se vad vi har att vänta.
Till våren får vi även hem ett litet utbud från deras damkollektion.
Ska bli skit kul, hoppas det säljer.
Jag ska handla iaf :D Haha.
I'm going to be a maniac!!

Nu har vi satt på oss våra rödrandiga nattsärkar och ätit lite lime/cactus sorbet.
Den godaste som finns.
Vi hann ju inte handla då det vart längre på jobbet än jag trott.
Meen.. Vi göre imårrn istället :D

Ser fram emot fortsatt samarbete med Mouli som även ska kombineras med fest, som vi på Holmis gillar :P
Det är alltid kul med sådanna get-to-gather grejjer.
Nya, sköna ansikten, nya ställen och speciella evenemang.
Kul med leverantörer som tar sig tid att åka ut och fejsa säljarna också och inte bara inköpare..
Thumbs up!!

Ha en mysig kväll.
Jag myser med raggissar och roomie :P

Sleep tight teddibeaars <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0