Inga konstigheter...

Haha nu fick jag mi ett till gott skratt..
Eller nöjd vart man väl mest.
Det tycks bli en till säsong av Färjan?
Grymt bra.. Det blickar vi fram emot.
Inte för att Håkan Hallin skulle behöva det..
Han får nog ligga så det räcker redan.
Han dök ju tom. upp på fröken Elitas blogg nyligen.
Haha.
Hans lastname påminner mig om nåt annat att skratta åt också.
Om nån kanske ;-) Haha

Nu ska jag dock hoppa i säng.
Damen är skiiit trött.
Sov gott sleepers.

BTW.
En liten fråga som man gjärna får svara på,
Vart det en flopp med gratis linser som vi bloggare vart lovade ellär?
Jag fick nåt massutskick om att alla mejl skulle granskas och så.
Men tar det bara tid eller fick inte jag några :( ?
Nån som fått några än ellääär?



Kommentarer
Postat av: moa

tror det bara var ljug om dom där linserna.. vet ingen som fått dom heller:/

2009-01-03 @ 00:39:38
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Okey, Vilket jävla larv isåfall... Trist :/

2009-01-03 @ 21:27:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0