Jag luktar fejksol...

Halva dagen har redan sprungit förbi mig.
Det är grått och trist ute, Syrris jobbar - I'm home.
Jag steg upp och åt frukost med henne framför TVn, sen hoppade jag in i en varm dush.
Det är så jävla skönt att komma in i dushen så tidigt på morgonen - man har hela dagen framför sig.
Sen smörjde jag in mig med Doves lotion med tanning-effekt.
En för kroppen och en för fejset.
Jag börjar känna brun-utan-sol lukten nu...
- MUMMA lixom... Not.
Men det är det värt, blek som snön som faller kan jag åtminstonde stundtals tycka.
Vi ska smörja oss hela veckan :D Och kankse spraya oss på Torsdag...
Maybe Baby ett besök i solariumet me...
Fast ja gillar inte att blanda, för det man sprayar & smörjer in sig med måste peelas bort så snabbt annars ser man äcklig ut.
Onödigt att behöva peela bort solariefärg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0