Jag ska bli faster igen!!!

Jaaaa!!!
När vi hade satt oss och skulle börja käka hos mamii så sa hon deeet!
Våran bror hade messat en bild på ultraljudet idag.
 '' Jepp, det är precis vad det ser ut att vara'' skrev han.
Jag & Syrran nästan skreev av glädje.
Varken vi eller Mamii hade någonsin trott att dom skulle skaffa en till undebar varelse.
Nu skaa dom det!
Dom har redan 2 st - Världen finaste killar.
Emrik är 12 år & Adam blir 9 nu i mars.
I maj ska dom få ett syskon, vi hoppas på en tjeeej :D
Dom har alltid vart the prefect family för mig. Så lätta och krångalr inte till saker.
Min bror är världens skönaste, vi skrattar alltid och han har alltid vart våran coola brusha!! Haha
Dom har nyligen köpt hus och allt var sååå himla snyggt när vi var där.
När min bror var lika gammal som jag är nu så fick dom Emrik - the first one.
Då var jag & Syrris bara 8 år..
Vi är alltså typ så mkt. sladissar man kan bli, Syrran är 17 år äldre än oss.
Så det är ju närmare till våran brors barn än till våra egna syskon haha.
Tur att vi vart två, då har man aldrig lidit, bara alltid blivit satta i centrum och behandlade som guldstenar.



Min bror Magnus 32!
Haha jag & Syrris låg på golvet och tjöt när vi såg bilden på fejjis!!!
Nej! Min bror är INTE överviktig.
''Målet är 180 innan sommaren. men från och med nu inget slarv med hemlagad mat och sånt skit. allt äts nu från min bil.'' Var hans comment.
Ana ironin i denna bild good-looking-readers.
Han jobbar på en reklambyrå och lär sig tydligen en hel del på jobbet han! Haha.

Kärlek & alla mina Grattiiiiis till er!!
Jag längtar efter att få hålla i DEN...
Och sen se denna växa upp och att sedan få bli även dennes Underbara, unga, roliga lekfaster :D
Den lille är planerad att komma i slutet av maj.
Datumet 26e maj ... Men haaaallåå!!
Den 26e maj är min Födelsedag, vore heeelt gäleeet om det vart precis på dagen.

The best news you ever could have brought me a Sunday-afternoon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0