Jag som aldrig svarar när dolt nummer ringer..

Jag dör jag dör jag döööööör.
Privat nummer ringde nyss mig..
Den privata människan la på när jag svarade.
Den privata människan ringde upp igen och lade nu inte på luren...
Han sa istället..
'' Hej Kristina, det är M..... Kommer du ihåg mig''
My gäd, va jag ångrade att jag svarade då.
Först sa jag Hej.. Ja de gör jag..
Sen fick jag panik och la på.
Jag vill inte ALLS prata med honom i telefån!
Fattar man inte när man inte svarar på sms och inte hör av sig efter flera missade samtal?
- Get over it, me.. Haha.
Gääd...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Shit vad jag skrattar åt dej syrran.. skrattar högt för jag hör det så exkat vad du sa!

Så jävla roligt.. att du börja snacka äns haha.

2009-01-10 @ 22:21:59
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha jag ska aldrig mer svara på privat nummer :D

2009-01-10 @ 23:49:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0