Last for this day

Nu äre tv4 nyheterna.
Jag hatar nyhetsavbrott i fyrans filmer..
Man överväger alltid att strunta i filmens slut då.
Jag ska srpinga upp och borsta tänderna men jag ser nog klart iaf.
Börjar kl. 9 imårrn så det är ingen sömn-kris direkt.
Nu vill jag bara jobba jobba jobba så lönen blir feeet sen.

En till sak att se framemot.
Näst nästa Onsdag, den 21 så ska vi ha nästa Jobb-Get-together.
Gå och bowla och käka och bara umgås.
Nu äre nya jänget som gäller.
Emma & Anna har redan slutat, och Lejlis slutar nästa vecka :((
Det är skit trist, men det har jag tycks om dom flesta som slutat under dessa år.
Inte mkt. att göra åt saken.
Nya tider - Nya tag :))

Och på Söndag ska vi käka suschi med Mamii.
Hur mysigt tror vi inte deeet ska bli rå!

Men nu säger vi..
- Sleep tight baby's..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0