Låt mig kladda tipex över ordet Vinter



Kan bara Januari & Februari ruuusa förbi oss.
Så vi kan få sätta på oss våra tunna trench-coats och skinnjackor utan att frysa.
Så vi kan få klaga på alla som går i sina gåsjackor tills det är dax att gå utan jacka helt.
(Kan man tänka sig att man längtar efter den tiden...)
Byta 2 meters långa, tjocka halsdukar mot tunna scarfar.
Så vi kan snöra på oss vita tygskor utan att skicka tårna till Island eller behöva slänga tygisarna dom i tvättmaskinen.
Handla nya solbriller, vika upp jeanseeen.
Åh.. Jag kunde ha handlat ihjäl mig idag.
Monki hade jätte mkt- fräsht som lockade mig, jag som sällan hittar grejjer där.
Tycker det mesta bara känns okvinnligt, supermodernt och påsigt där..
Meen idag hittade jag saker överallt.
Jag längtar efter att gå på Gina T och bara plocka på mig saker.. Ta det jag vill ha lixom.

Jag vill ha vår, för då äre inte så långt kvar till min sommar med mina tjejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0