En liten trollunge med en rosa kamera i handen - som en leksak

Jag har haft en grymt skön dag idag egentligen.
Bara varit..
Åt några baguette-bitar med mkt. smör och skinka på, några munnar cola till det :D
- Kanoners smakade ju det..
Sen plockade jag fram ett paket glass ur frysen, vanilj med krossad choklad..
Och så åt jag upp det... Direkt ur paketet.
Det är så gott när man låter den smälta... Åh.
- Woow, va gott det va!

Det har böjat tok-snöa också.
Mamii trodde det skulle bli storm ..
Och jag & Syrris ska ju till våran moster i Kåbo och käka efter Kajsa slutat.
Vi hade tänkt hojja dit för det är inte så långt från stan.
Men det tyckte inte mamii vi skulle..
Så hon har jockat hela dagen med hur vi ska kunna mötas upp för att hon ska kunna ge oss busspengar.
Till slut fick hon nys om en arbetskollega som var på stan.
Så mamii ringde henne och fixade haha.
Hon knallade in på Hollmis med stach åt Syrran! :D :D
Buss är mysigt, men vi tyckte inte det var värt att lägga 120 spänn på det så här sista dagarna innan re-fill på kontot.
Jag LEVER dock INTE på mamma som nån tyckte...
Det är en helt annan sak.

Imårrn blire bio efter jobbet.
Med the double C's & Syrris.
Jossi kankse skulle haka.
Vi ska se den där brölloppsfilmen... Ap länge sen ja va på bio.
Det ska bli mysigt :))



Ja numera blir det visst bara bilder i collageform tycks det..
Men jag gillar'e iaf :))
Och ska jag tala om hur det egentligen ligger till så är det så att jag vart så jävla sugen när jag skrev om mina baugetter..
Så jag gick och bredde mig två bitar till nu :D
Uuur gott, för det är så färskt..
Snart ska jag se på The Hills, sen ska jag knalla ner på stan till Syrris.

Ha en fin kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0