Morning good-lookings!!

Morniiing Good-lockiings :D
Solen har väckt oss idag, iaf i Uppsala.
Syrris sov ju här sov sagt, klev upp i tid imorse och så även jag.
Jag ställde mig och gjorde frukost åt henne, omelett & rostade määcks!!
- Wow! Tänkte hon säkert.. Säkert.
Mamii  kikade in runt 8.00 med min tvätt :D
Bortskämda, lata baarn haa!
Nej men jag hade lite saker åt henne också.
En påse galgar som hon behöver och inte jaag.
Man var ju bortskämd med att få ha alla sina kläder galgade i våran rosa walkin-closet..
Men nu är det ju HON som har en rosa walk-in och hon som behöver galgarna... J
ag får ju vika ner allt i en jävla tråkig byråå... :(( Makes me cry lixom.
Och ett par vinterdojjer fick hon också.

Vi satt och prata lite om boende då också.
Här kommer jag bara bo fram till Maj som längst.
Får jag inte en lägnehet snart så blir det nog köpa som gäller.
Under våren...
Med fast tjänst och trygg inkomst och utan betalningsanmärkningar så kan man ju ta lån.
Det är nog så det blir, mammi tycker också det låter vettigt.
För mig betyder det en del att Mamsen & Pappsen står bakom och stöttar sånna beslut.
Ehm.. Så det känns skit bra nu.
Sitter och suktar över alla fräsha lägenheteer ;-)
Tänka va skönis, att ha SITT.
Man kastra ju inte pengarna i sjön direkt, man betalr ju lixom till sig själv mera..
Fuck den här kartongen haha... Den är jag såå less på.

Well.. Jag gick upp tidigt, så fort Syrris stuckit iväg så hoppade jag in i dushen.
Nu är jag skit hungrig och ska ge mig nåt alldeles straxt.

Jag ser ljust på det här... Åh va ljust det känns :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0