Mys at mamiis

Okey.. Sköna söndaag!
Fast jag har jobbat.
Det var lite folk på stan idag, no moneey - no funny lixom.
Efter att jag tjänat ihop lite guldpeengar så hoppad jag upp på min supercykel och bokstavligt trampade ihjäl mig hem till Mamii.
Söndagmiddag is the shit att bli bjuden på.. Det tycker jag.
Det bjödaspå lövbigg, ugnspotatis, sauce of vitlök haha, sallad med bla. avokado och bröd med creme bonjour kanatarell som gör mig såå glad...
Hon hade dukat mysigt med julmust på flaskor.
Alltså glasflaskor... Man fick sin egen :D

Vi satt kvar och pratade hur länge som helst.
Bla. lägenheter :D
Det kändes KÄNNS så bra..
I veckan ska jag och Syrris gå på banken och boka tid för rådgivning så man vet om man får lån eller ej...
Men det tror vi ju inte ska vara några problem.
Sen kan vi börja gå på visingar, mamii vill följa med på allaaa :D

I vanlig ordning innan vi skulle glida hem så kilar mamii in i köket och plockar ihop ett litet ta-med-hem-kit.
Den här gången var det kyckling, matlåda efter våran fina middag, juice, yoghurt, majskolvar, rödbetor och sylta.
Jag & Syrris gillar sylta med kokt potatis och rödbetor.
Men det är inget man köper hem själv lixom.. Såå då fick vi det ;D
Syrris traskade hem till sig och jag hojjade hem till mig..
Men jag hoppas att jag får sällskap ikväll.


Ser ni va snygg dukning.
Svarta tallrikar med knallrosa undertallrikar...
Min mamii kan hon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0