On track again

Okey, mitt internet har alltså bråkat ihjäl sig den här veckan.
Man bah:
- Asså haallå, ja har en blogg att skrivaa...
Men nu verkar det flyta lite. (Peppar peppar ta i trä).

Vi ba' joppar och jobbar, varendaste dag.
Man kommer hem runt halv 8 och vill bara chilla då ju.
Min Syrris bor här med mig just nu och vi har det skit bra.
Till middag ikväll vart det varmkorv med bröd.
Till efterätt vart det en varsin prinsessbakelse.
Lyxigt va :D

Nowadys så har man ju cash så det blir lite shopping också :D
Idag vart det en del..

Rosa termobraller som jag inte alls behöver just nu, men som jag kommer behöva i mitt liv lixom.
On sale, på halva priset. Fett värt. Fett nöjd.
Nya NIKE sneakers, vita/lila/grå.. Laddar & LÄNGTAR efter en torr vår.
Lila cinos från Gina som ju inte är lika snygga som i reklamen men som nog kan bli snygga på en smal & brun kropp i vår/sommar ;)
En lila klänning från Gina, den som är som ett lila fodral med svart spetsrygg...
Och lite sköna basics fån jobbet + en leomönstrad genomskinlig top.

Jag ska visa allt, se om vi pallish ikväll bara :D

Nu ska jag se om vi får upp lite bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0