Pill pill

Okey, nu är jag rätt nöjd med bloggen.
Men jag skulje vilja flytta upp menyn..
Så den låg här bredvid ----------------------------------------------->
- Hur fän ska jag fixa det?
Äre nån som är hajpad på designen och kan tipsa mig?

Orka sitta och chansa sig fram med alla koder på måfå..
Annars får de vara så här..

Syrris är här.
Vi slutade tidigt på jobbet idag.
Folk har inte så mkt. pnegar kvar nu.
Så de va rätt lugnt på Holmis.
Vi hann göra fint iaf :))
Sen så passade vi på att skrota runt och leta kläder och hade lite trying-time i
fikarummet..
Den här lönen ska jag shoppa shoppa shoppaaa..
Höjd personalrabatt också.
Feels sweet.
Nu ska vi bara jobba jobba jobba...
Money money money.

Syrris är här nu.
Vi käkade bakpotatis med sallad, skagenröra och vitlöksbröd till middag.
Fattar ni hur gott det va.
Vi har chirre me dirre me, meen vi är så mätta än :))

Snart kommer min Syrra igång med sin blogg också.
Nu är det snyggish och snart redo för at bli public :P
I'll let you knööööw :P

Kommentarer
Postat av: Marie

ok, ellerhur. skrev ett meddelande till dom.

2009-01-03 @ 21:42:16
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag gissar att dom redan fått ett antal sånna men..

2009-01-03 @ 22:36:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0