Sleep tight.. Nu är julmånaden över...

Nu ska jag krypa ner under täcket.
SJÄLV!!
Haha nej så farligt är det inte, FAKTIST.
Min själ skriiiker inte efter Mr Good Locking, meen det vore gulligt if he dicided to show up.
Jag ska nog inte heller säga att jag kankse söker Mr Boyfrined..
 Meen nån som jag kunde vakna bredvid lite då och då ni vet..
Någon jag kunde skicka lite gulliga lines till DÅ och DÅ lixom..

Men iaf. Nu ska jag krypa ner.
För imorgon börjar vi på Holmlunds kl. 07.00 :((
Inventeriing, jävligt göra.
Vårat jobb måste vara bland de värsta att inventera fan..
Ajja, men därför så bör jag knyta mig.
Sjkut skönis att det är Fredag imorron.
Korta veckor.. Det mår man bra av.
Nu hugger det i mitt hjärta.. Eller i mitt bröst, hoppas det ger sig för annars vågar jag inte somnaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0