Hooke me up with Mr McDreami.. Do it tomorrow plis. Just show him where I live and I figure the rest out by my self.. Okey?

Home sweet home... (Still wishing for a new home though...)
Ehm, jag spenderade hela nyårsdagen hemma hos Syrris.
Jag kom dit vid 12-tiden.
Då vart det Pizza.
Nyårsdagen är visst den dagen då svenska folket beställer mest pizza på hela året..
Vi gjorde slag i saken.
Sen drog jag & Kajsa på oss lång-fillingar och massa tjocka kläder och tog en långpromenad i söndagsolen.
Var ute över 1 timme och 30 minuter.
Det var såå skönt.

Sen ströglodde vi lite på Ivanhoe.
Mysigt faktist.
Sen vart det prmmenix igen.
Vi traskade upp till Gränby Centrum och handlade lite goda grejjer.
Glass med chokladkross som vi va skit sugna på.
Lime sorbet som bara försvinner i munnen..
Och frysta bär, hallon & mango.
+ Cola och en liten gullig påse med lösgodis.
Vi kom hem lagom till filmdax.
'Hur man blir av med en kille på 10 dagar'.
Den var skit bra, jag log typ hela filmen :D
Jag vill också bli kääär, så där kär.
Kär på det där sättet.
Jag är nog lite trött på att somna själv  om kvällarna...
Det tror jag, jag har känt det på mig ett tag.
Men eftersom att jag aldrig skulle få för mig att dejta nån som inte looks BÄÄM..
Och eftersom jag så sällan springer på sånna här snyggingar så blire så trögt.
Jag vill inte ens ta en fika med nån som jag inte verkligen VILL HA...
Meen.. Ah jag har känt att jag nog saknar en sovkille lixom.

Jag får lägga ner lite mer själ i typ Speeddate haha.
Har blivit medlem där ganska nyligen.
(Inte för att jag tror att jag ska finna nån där) Seriously not.
Meen där rasar det ju in Winks och beundrarmejl every daay.
Haha men där skickar man nog runt till varenda en man hittar på där...
Och jag skrattar mest åt the pick-up-lines.
'Here I am, what's your other two wishes'
HAHAAA

Eller som Mr. M som jag och min söta Carro sprang på på Birger i Lördags haha.
Han som brukar handla där jag jobbar bara för att jag jobbar där (?) Hm..
Köpte jag det? Öhm.. naej va!
Anyway, min söta vän gav tydligen denna secret lover mitt nummer..
Jag undrar då vad som får denna 31 åriga MAN att tro att jag skulle vilja ha något som helst att göra med honom.
Hade jag vekat det hade jag nog lixom svarat på messet såå..
Why caling when I'm screamin NEEEXT!?
Tyckte min sytser gjorde det väldigt klart för honom haha... HAHA :P
Nej men serri, hook me up with som eye-candie pliiis!
It's on time börjar damen tycka.





Fett bra film för mig.

Kommentarer
Postat av: Syster till världens bästa

De är så jävla på tiden men varför händer de bara inte?!

Lyssnar inte han med dom högra makterna på dina önskingar..läser han inte din blogg ellär?

Trögt :(

2009-01-02 @ 19:43:46
Postat av: Syster till världens bästa

Och thanks btw för gårdagen it was awesome ;)

2009-01-02 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0