Helgens ord

Igår var det dans på Birger.
Jag & Syster hade jordens skönaste förkrök hemma hos mig :D
Vi drack cider och bärs.
Lyssnade på skit bra låtar och skrattade och var glada..
- Hon är glad, hon dansar hon har pärlörhängen... Haha

Sen åkte vi ner på stan och mötte upp Carla & co.
In på BJ där vi fick fatt i snygiisen Frida direkt.
Vi hade fett roligt, vi var hur nöjda som helst.

Nu har vi ätit världens godaste sallad, med skiit mkt grejjer i.
Håll i er för jag ska skriva allt som vi hade i :D
Melon, Gurka, Tomat, Rödlök, Purjo, Sparris, FÄRSKA CHAMPINJONER, Kassler, Pasta, Majs.
Dressingar och bröd till... Vi dog - det var så jäävla gott.

Till efterätt vart det frukt...!!! Haha, nej jag & Syrris äter ju typ egentligen inte frukt.
Men det här är gott.
Melon, jordjubbar, hallon, mango och kiwi i en ugnsäker form.
Riven vit choklad & passionsfrukt över.
In i ugnen så chokladen smälter... Sen får man äta och sitta och säga Mmm heela tiden...

Nu äter vi chirre, men är lite matsugna...
Helgen har varit fantastisk....
Det kan ni hoppa upp och sätta er på.

Vem kunde tro lixom.

(Det här skrev jag såklart igårkväll men datan ville inte leka klart såå..)


Kommentarer
Postat av: Frida

Näämen så snygga! :)

2009-01-27 @ 21:38:14
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0