Ta oss dit bara, turn me into queen of summer

Jag längtar fortfarande efter vår/sommar 09.
Om förra sommaren sa jag också att den skulle 'Äga'..
Att allt skulle bli värt, göra saker hela tiden.
Sommar 08 var värd.
Men 09 ska slåå...

Jag ska vara på Gotland under stokcholmsveckan med mina SNYGGAAA tjejer och glänsa..
Vi vill till tennisveckan i Båstad också, det kan väl inte vara så svårt att grejja.
Fuck länder utomlands när vi har svensk sommar.
Är vädret med oss så blir det ju som utomlands fast det är Svenska människor man får festa med och flörta med på dagarna..
På stränderna och tidiga kvällarna när man just öppnat första cidern.
Jag ska flörta ihjäl mig...
Min sommar ska vara flörtig.
Jag vill bara vara sjukt brun va jävligt smal och bara älska re'!
Brun blir man ju och tajt ska jag också vara.
Jag vill tappa typ 3-4 kg och det ska inte vara så jävla svårt.
Min Syrra och jag ska börja ligga i om ett tag :D
Jag ska börja bleka mina tänder igen...
Och sen...
Råma på ni säger jag bara... Hahah jag skrattar :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0