Eat this

Min underbara syster kom till mig lite efter tre idag.
Vi hann chilla i det nystädade en liten stund innan vi hoppade upp på hojjarna och gav oss iväg i motvinden.
- Myy gäd va det blåste!
Men vi kom fram.
Vi skulle fotas på jobbet.. (Skrev jag det tidigare idag..? Hm..)
Iaf, vi har ju en proffs-photgraf ibland oss på jobbet så han kom med superkameran och riggade stativ och så.
Vi ska sätta in det snygga photot i en snygg ram och ge till vår kära chef och sätta upp det inne på kontoret..
För vilket jäng vi har varit...


Sen drog vi hem till mamii.
Chilin stod på bordet.
Så gjorde även fräshaste salladen, brödet & brieost + creme bonjour kantarell som är min favviiiis.
(Jag fick med mig det som vart över hem :D )
Vi åt skit mycket..
Sen hoppade jag ner i mamiis fina badkar, Syrris följde med in och satt på golvet framför elementet.
Som bak in the days när vi bodde där.
Åh det var så mysigt, vi följde alltid med varandra in och satt där inne för det är så mysigt där.
Så satt man och pratade och så...
På ett sätt kan man sakna re.. Att bo hemma.
Vi hade så snygga rum, så mysiga.
Vi delade alltid rum, ett hos mamii och ett hos dadii..
Men jag vet ju att jag fortfarnde såklart vill bo själv, ha sitt eget.
Men man hade de braa :))) *Tänker..*

Seen.. Vare Syrris tur och min tur att sitta bredvid..
Efter att vi blivit fräsha så serverade Mamii rabarberpaj med grädde och det var så jääävla gott!!!

Jag cyklade hem och trodde aldrig att jag skulle nå svartbäcken för jag stod typ stilla.
Stormen låg mig rakt i ansiktet.
Men ändå cyklade jag och skrattade för jag lyssnade på Jacksson - Black or white.
Versionen när ungen från Äntligen hemma filmerna lyssnar på sitt rum..
- Äre vdeo-versionen eller nåt?
Vad vet jag... Jag skrattar åt det iaf.
''Turn it off, ot's too late for this..''
Too late.. Sure - EAT THIS..

Haha jag skrattade åt det.. Åt mig som 'pratade med' inte bara mimade.
Jag skrattade åt Kajsa.
Och åt Jordgubbar från Spanieeeen...
Fan Kajsa, jag lunchar med'rej imårrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0