The smell of cookies.. Its behind my door.

Nu luktar det chokladbak här.
Det luktar nog i hela trapphuset, tänk va sugna dom ska bli :D
Jag vart lite söt sugen och googlade fram ett trevligt recept på nån nöt-chokladkaka.
Fett lätt recept.
Men så vart dom tyvär lite brända :(
Jag kollade till - dom såg perfekta ut.
Jag kilade in i vardagsrummet 5-6 sek (Haha)
Kilade tillbaka till ugnen och det hade blivit lite onödigt mörkt..
Men men, mandeln smakade bara bra när den bränts lite och när kakan stelnat till sig så var den med suverärn.
- Suvve! Som en snygg blondie jag känner skulle ha sagt ;.)



Kommentarer
Postat av: matilda

Haha kan tänka mej de.. Man måste ha lite yoghurt och lite saft, men mycke bär.. de e då de blir perfekt tjockt ;D

2009-01-05 @ 17:20:23
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0