A new year.. What does it mean?

Nytt år, nyårsafton är förbi.
Jag känner mig lixom tvungen att skriva det, att Nyårsaton är nog överskattat. (?)
Eller, man ska kanske inte ha för stora förväntningar, om inte allt är klart redan.
Om man inte är i fjällen.. Eller om man inte vet vart festen är.
Vi var hemma hos Kajsa & Andreas, åt skiiit god mat.
Avslutade middagen med vit chokladpannacotta.
Även den helt underbar, my mouth liked :D

Körde igång lite games sen, 'Hur fan visste du det'.
Det slutade med att Calle & Johan enbart läste en viss sorts frågor för varann haha..
Kl. drog sig mot 12.
Vi drog på oss heelsen, tog med oss skumpa och raketer och gled ut i kylan.
BITANDE kyla.
Och ingen var nog tillräckligt full för att slippa känna att det verkligen var kallt.
I did get my new-years-kiss.
Jossi sprang till mig efter sin älkskade :D Hihi
Nej men tolvslaget var såå värt att fira in där och inte på krogen eller nåt.
Sen vart vi kvar hemma hos dom.
Folk var inte så taggade på stan, när man inte visste riktigt om man skulle komma in på nåt värd ställe eller ej.
Det dog rätt snabbt, och vi andra åkte hem till sig.
Någon tog stämningen ifrån oss också tyvärr med att dyka upp oinbjuden.
Det är verkligen skillnad på folk och folk.
Jag jämför med en annan som också snart är 35, vilken skillnad det är på folk och folk.

Ajja, tack mina fina vänner för igår <3
Man slapp ju vakna backdrunk idag iaf, vilket gjorde att jag klev upp redan 10 idag.
Helt fräsh.
Och nytt år, ny måndad, mitt internet är på benen igen :D

Undrar vad jag ska göra en dag som denna.
Tänk om man va sånna som stack iväg och åkte griller.
Tog med varm choklad och goda macker..
Det hade jag velat..
Men så kommer det inte att bli.
Jag gissar att jag kommer cykla hem till min Syrra, för jag vill nog inte vara själv idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0