Hoppas det är nån mysig film på TV ikväll..

Oki dokii då var man här igen.
Det vart en lång dag.
Jag gled ner på stan till 12, tänkte att Syrris skulle få lunch typ då.
Icke sa Nicke.
Det vart hennes tur typ 13.30..
Så jag fick glida på stan själv och skrota bara :((
Men meen, jag sprang iaf. på lite nya glas som fått flytta in i mitt barskåp nu.
Jag älskar glas.
På min inflyttningsfest så fick jag coktail-glas av jobbtjejerna.
Blåa & gröna för rosa var slut.
Men nu reade Åhlens ut dom rosa snapsglasen så jag slog till :D

Sprang på massa andra fynd också och jag bara lääängtar efter en stadig januarilön..
Shopping shoppiiing, det var längesen vi SHOPPADE nu.
Jag ska verkligen ladda upp med en fräsh vårgarderob nu.
Gääd...

Jag & mamii tog bussen hem till Syrran.
Där vart det fika och massa mys.
Sen fick jag visa mina lek.skills haha...
Näeej meen.. Man har ju alltid vart en hejjare på Barbies, och det vet Wilmis :D
Myyysiga ni är <3

Today  I wore..
Ledigt en ledig dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0