Vad har hänt med partbejbsen?

Vi har varit hemma och tagit det lilla lugna på partyfronten nu ett tag.
På jobbet frågar dom
''Vad har hänt med partybejbsen?''

Jag längtar efter löningshelg.
Fixa håret, sätta på fransar, sota ögonen och bli rund om fötterna.
Ut och dansa i skyhöga killer-heels och nya kläder.
På Fredag ska vi hämta ut nya håret, just nu har jag syntethår och det var det sämsta jag någonsin betalat pengar för.
Köp aldirg oäkta hår ladies.. Ever!
Det går inte ens att locka..
Meen på Fredag ska jag locka mitt hår... Göra det sjukt snyggt.
Såg just en bild på Snyggisen Seiran..
Typ så vill jag ha mitt hår nästa helg :D
Drop-that!!


Kommentarer
Postat av: Serri

Hihi det är ju jag :)



Söt du är

2009-01-19 @ 20:53:51
Postat av: Kristina

Och du är snyggast :D

2009-01-20 @ 17:20:42
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0