Våra kroppar kan så konstiga saker

Nu ligger jag i soffan - Nydushad och nyspydd!!
- Vad händer äru schjyyk?
Nej, jag satt i dushen, dushade jätte varmt och sen kände jag mig bara jätte konstig och fick spykänslor.
Ni vet, man blir helt svag och nästan yr.
Tur att jag var så när toaletten då.
Det såg skitäcklig ut... Sluta läs nu om man är känslig jag tänker tala om hur min spya såg ut.
Min risotto kom typ upp *Uäääck*
Skit jobbigt att börja spy när man dushar.
Vara helt blöt och så.
Det tog så äckligt lång tid innan jag torkat mig och fått på mig kläder och kunde lägga mig.
Det tog ju max några minuter men när man är sådär illamående och nästan kallsvettig så känndes det som 10 min.
Mamii var nyligen magis men vi undvek kontakt på över 48 timmar, så det borde inte ha varit några problem med det alls.
Senast jag spydde var när jag körde flytande-diet.
Då svarade väl kroppen på att den inte var van med att bara få soppa och yogurth.
- Men varför spydde jag nu?
Kroppen!?
Mår du dåligt?!

Jag önskar jag hade sockerdricka.
Det smakar alltid bra när man spytt..
Men det har jag inte, jag ar bara mjölk och juice.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi får hoppas att du inte har blivit sjuk bara!

2009-01-05 @ 20:32:33
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0